ODZIEŻ DZIECIĘCA GIVENCHY

giv0

Givenchy udostępnił zdjęcia swojej pierwszej kolekcji odzieży dziecięcej. Miniaturowe wersje dorosłych kreacji, inspirowane modą uliczną, trafią do sklepów w lipcu tego roku. Będą tam dżinsy i bomberki, ale również kilka strojów na specjalne okazje.

„To organiczne rozszerzenie.” – mówi Philippe Fortunato, prezes firmy Givenchy, dodając, że marka od lat dostawała liczne prośby o stworzenie działu mody dziecięcej od swoich znanych klientów. „Nie chodzi o umieszczenie logo na komercyjnym produkcie, to jest naprawdę ekstrapolacja pewnego wyglądu, zmieniająca go w bardzo szczery i romantyczny sposób ubierania następnego pokolenia klientów”.

Prywatne studio Givenchy, kierowane przez nowego dyrektora artystycznego Clare Waight Keller, zaprojektuje kolekcje dwuletnie, a licencjobiorca Grupy CWF w Paryżu będzie produkować i dystrybuować towary do około 150 sklepów na całym świecie.

Poprzez rozszerzenie asortymentu o produkty dla najmłodszych Givenchy chce zyskać nowych klientów, a jednocześnie powiększyć ofertę dla stałych odbiorców.

„Zdecydowanie masz już istniejących klientów, którzy chcą widzieć swoje dzieci w podobnym stroju, i będziesz mieć także klientów, którzy przyjdą po tu raz pierwszy, na przykład po prezenty. Obie te grupy są dobrze połączone.” – mówi Fortunato.

giv1

źródło: www.businessoffashion.com

Dodaj komentarz