ZMIKSOWANE LOGA ZNANYCH MAREK

sup0

Od logo Supreme Box do podwójnych znaków C firmy Chanel, logotypy są łączone z określoną marką i estetyką. W ciągu milisekund od zerknięcia na znak danej marki, nasze mózgi są w stanie przypomnieć je sobie natychmiast. O krok dalej poszła graficzka Reilly, która dokładnie zmiksowała znane nam symbole marek luksusowych z emblematami, które widzimy każdego dnia. Reilly scaliła wysokie z niskim, ekskluzywne z powszednim, zmieniając Fendi w FILA i Stella McCartney w Stella Artois.

Belgijski projektant i dyrektor artystyczny Dior Homme, Kris Van Assche, docenił dzieło Reilly – słowo „Dior” zintegrowane z „Nike Swoosh” – i wstawił je na swoje konto na Instagramie, przez co wielu fanów uwierzyło w zbliżającą się współpracę obu firm.

sup13 sup1 sup2 sup3 sup4 sup5 sup6 sup7 sup8 sup9 sup10 sup11 sup12

źródło: www.hypebeast.com

1 Comments

  1. Sois absolutamente derechos. En esto algo es yo parece esto la idea excelente. Soy conforme con Ud.
    hannonEa

Dodaj komentarz